Årets Kreativa Kundupplevelse – Nytt pris på Modegalan 2018

Kom är stolt sponsor av årets nya pris på Modegalan 2018. Kundupplevelsen behöver komma i fokus och Customer Journey är viktigare än någonsin för att skapa engagemang, att leverera upplevelser och förstärka ditt varumärke.

Vikten av att vara ett kreativt företag är större än någonsin där den fysiska butiken skall vara en kreativ destination allt från service, sortiment , kommunikation, visual merchandising och inredning koncept .

Ta chansen att nominera hos habit på http://www.habitmodegalan.se

Nya sätt att Visualisera koncept ger nya möjligheter

  Yteffektiv varuexponering säkrar rätt plats för produkterna när man utvecklar sitt koncept oavsett om det är nytt eller ett befintligt koncept som behöver vidareutvecklas. Förmågan att få prova på och se hur tanken blir realiserad är en viktig del i valideringen och...

Trender från EuroShop & Christmas World, 2017

  Skyltdockorna En tydlig trend i skyltdocksvärlden är mixen av materialer. Vissa delar i glasfiber mixat med textiler och mönster. Rörlighet med ledade armar och knän men även i midjor och ben. Teknik för att få fram costum made positioner hittar nya vägar i 3D...

A Shakespeare Fairy Tale

A SHAKESPEARE FAIRY TALE är ett kreativt uttryck som med alla sinnen, i en mix av fantasi och verklighet, förstärker en sagolik känsla i butiksmiljö. Genom att använda papper i olika texturer, storlekar och former tillsammans med ny teknik skapar vi en...

Storechecks in Paris, 2017

  Storecheck on latest trends in Paris howto create an inspiring Customer Journey where Visual Merchadsing can convert visistors to buyers and increase sales. Featuring intervju with Hélène Lafourcade at Good2Know on trends as well as with Stephanie Lacroix at...

Re-invent & Re-use: Art Deco Skyltfönster

Att återuppfinna och återanvända är högst aktuellt nu när vi lever i en värld där vi förbrukar och använder större resurser än vad vår jord klarar av. Inom Retail …

Pin It on Pinterest

Share This