Nu är det jul igen

av | Jun 26, 2018 | Inspiration, Skyltfönster, Visual Merchandising

Snart är det Jul igen!

Har du planerat färdigt inför julens tema i era skyltfönster och butik ? Det är hög tid att ta tag i årets julskyltning för att säkra försäljning via en kreativ kundupplevelse.
Här bjuder vi er på en inspirationsfilm från förra årets julskyltning i New York med upplevelser som vi önskar se mer utav även i Sverige. Det är fantastiskt att få uppleva all effort och engagemang retailers i New York bjuder oss besökare på varje jul. Julinspirationen flödar med kärlek och omtanke hela vägen som en röd tråd.
Vi längtar till Julen 2018.

Utmaningen för majoriteten inom detaljhandeln är idag att öka sin effektivitet, sin försäljning och skapa inspiration som genererar merförsäljning året runt. Tänk jul året runt.

Skyltfönstret är butikens viktigaste dagliga reklamplats! Använd dina fönster och Tell a story.

$

Det ska skapa uppmärksamhet, inspirera och bidra till att bjuda in kunden till butiken.

$

Skyltfönstrets roll är att visa butikens/varumärkets identitet samt förstärka och visa vad som är på gång just nu i butiken.

$

3 sekunder har vi på oss att fånga kundens uppmärksamhet. Det innebär att fönstrets  budskap måste vara tydligt och varje detalj väl genomarbetad.

$

70% av alla besökare kommer in i butiken på grund av ett väl skyltat fönster.

Vill du ge dina kunder upplevelser och få fler besökare? Hör av dig till oss, så hjälper vi dig.

Är du redo att ta nästa steg mot en ökad försäljning? Hör av dig så berättar vi mer om vad vi kan göra för er!

Se fler av våra case:

Pin It on Pinterest

Share This