Vinnare av 2018 års bästa julskyltfönster

av | feb 15, 2019 | 0 Kommentarer

Vinnare av 2018 års bästa julskyltfönster är:

Nordiska Kompaniet, Stockholm Hamngatan.

NK:s julskyltning tema handlade om vad som händer bakom kulisserna i NK huset juletid.

– En liten tomte som har små möss och duvor som hjälpredor. Ett spännande moment som engagerar kunderna genom AR är den lilla tomtemusen som åker på en smällkaramell från fönstret och ut över trottoaren och den hänförda publiken.

Juryns motivering:

“Ett så väl genomarbetat, roligt som engagerande skyltfönster. Ett fantastiskt och kreativt handarbete.”

GRATTIS NK!

Våra personliga favoriter är även The Lobby och Louis Vuitton. Några som fått många nomineringar är just The Lobby och Åhlens city.

Vi tackar också Rickard Glensborn Wallin för stort intresse i nomineringarna i tävlingen.

The Lobby

Åhlens City

Louis Vuitton

Future Storebox på Optikmässan

För att inspirera dig att utveckla din butik skapar vi ett helt unikt koncept för att realisera din kundupplevelse. Ta kontroll över kundupplevelsen och dessutom se till att alla upplevelser linjerar med den känsla du vill förmedla, så skapas ett värde som kan bli...

Skyltfönster 2019 Bibliotekstan Design/Fashion Week

Vi är mitt uppe i Stockholm Design Week och Stockholm Fashion Week när vi kikar runt och ser vad som händer i skyltfönstren runt Bibliotekstan.Nog skulle man önska att det riktigt bubblade av nyheter och inspiration. Men vi kan krasst konstatera att det är ett fåtal...

Visual Merchandising hos Moncler, NYC

Följ med oss på den guidade turen genom butiken: Våra personliga favoriter, en Darth Vader-esque, något medeltida kottformad puffer av Piccioli och Noir Kei Ninomiyas svarta kollektion, exponerad med exakt fingertoppskänsla. Som ett led i sitt projekt "House of...

Pin It on Pinterest

Share This