Årets Kreativa Kundupplevelse – Här är finalisterna

Den 1 November är det dax för Modegalan 2018, Kom är stolt sponsor av årets nya pris för Kreativa Kundupplevelse. Kundupplevelsen behöver komma i fokus och Customer Journey är viktigare än någonsin för att skapa engagemang, att leverera upplevelser och förstärka ditt varumärke.

FINALISTERNA

& Other Stories
Biblioteksgatan & Mall of Scandinavia – Stockholm samt Stora Nygatan – Malmö
Ett modeuniversum för kvinnor i alla åldrar där klockrent genomförda designsamarbeten och event, hög frekvens på omskyltning och en flexibel inredning gör att sortimentet alltid känns nytt. Sortimentsmixen, där accessoarer bokstavligen tar stor plats, bidrar till köpsug och exponeringsvariation.

Zetterberg Couture
Grev Turegatan – Stockholm & Södra Larmgatan – Göteborg
Några av kunderna är kungligheter, andra är stjärnor på kändishimlen och alla vill känna sig som en prinsessa för en (bröllops)dag – eller (gala)natt. Therese Zetterberg levererar glamour och kvalitet med sällsynt välförpackad personlighet, själ och hjärta – från skyltfönstret ned till shoppingpåsen.

The Lobby/AMF Fastigheter
Regeringsgatan – Stockholm
Våra shoppingvanor är inne i ett paradigmskifte. Kan en galleria med korttidsavtal vara lösningen? På The Lobby kan små företag visa upp sig på ett billigt och enkelt sätt. Tydliga varumärkesöar och unisona skärmar ger en proffsig inramning medan kundens nyfikenhet kittlas av det snabba flödet av hyresgäster.

Ta chansen och köp biljetter hos habit på http://www.habitmodegalan.se

Pin It on Pinterest

Share This