Årets Kreativa Kundupplevelse – Nytt pris på Modegalan 2018

Kom är stolt sponsor av årets nya pris på Modegalan 2018. Kundupplevelsen behöver komma i fokus och Customer Journey är viktigare än någonsin för att skapa engagemang, att leverera upplevelser och förstärka ditt varumärke.

Vikten av att vara ett kreativt företag är större än någonsin där den fysiska butiken skall vara en kreativ destination allt från service, sortiment , kommunikation, visual merchandising och inredning koncept .

Ta chansen att nominera hos habit på http://www.habitmodegalan.se

Trender från EuroShop & Christmas World, 2017

 Skyltdockorna En tydlig trend i skyltdocksvärlden är mixen av materialer. Vissa delar i glasfiber mixat med textiler och mönster. Rörlighet med ledade armar och knän men även i midjor och ben. Teknik för att få fram costum made positioner hittar nya vägar i 3D...

7 Inspirerande Visual Merchandising Tips

Med visual merchandising finns det ett nödvändigt behov att överraska och inspirera kunder. Det finns välkända grunder som är nödvändiga för visual merchandising - till exempel visuella teman, grupperingar och färger. Men för att merchandising ska bli riktigt...

A Shakespeare Fairy Tale – sagolik känsla i butiksmiljö

A SHAKESPEARE FAIRY TALE är ett kreativt uttryck som med alla sinnen, i en mix av fantasi och verklighet, förstärker en sagolik känsla i butiksmiljö. Genom att använda papper i olika texturer, storlekar och former tillsammans med ny teknik skapar vi en...

Skyltfönster 2018 Pre-fall Bibliotekstan

Supernyfikna på hösten! Förra veckan spanande vi in  Biblioteksstan och butikernas skyltfönster, i förhoppning om att få inspiration till hösten. Väl nere kunde vi konstatera att de klassiskt brända tonerna mot brunt står sig starkt även denna höst, med färgstarka...

Pin It on Pinterest

Share This