Årets Kreativa Kundupplevelse – Nytt pris på Modegalan 2018

Kom är stolt sponsor av årets nya pris på Modegalan 2018. Kundupplevelsen behöver komma i fokus och Customer Journey är viktigare än någonsin för att skapa engagemang, att leverera upplevelser och förstärka ditt varumärke.

Vikten av att vara ett kreativt företag är större än någonsin där den fysiska butiken skall vara en kreativ destination allt från service, sortiment , kommunikation, visual merchandising och inredning koncept .

Ta chansen att nominera hos habit på http://www.habitmodegalan.se

Nu är det jul igen

  Snart är det Jul igen! Har du planerat färdigt inför julens tema i era skyltfönster och butik ? Det är hög tid att ta tag i årets julskyltning för att säkra försäljning via en kreativ kundupplevelse. Här bjuder vi er på en inspirationsfilm från förra årets...

Kreativa Kundupplevelser 2018

Årets Kreativa Kundupplevelse – Här är finalisterna Den 1 November är det dax för Modegalan 2018, Kom är stolt sponsor av årets nya pris för Kreativa Kundupplevelse. Kundupplevelsen behöver komma i fokus och Customer Journey är viktigare än någonsin för att skapa...

Höstnyheter butikskoncept

Har spanat in och besökt några nyöppnade butiker med spännande och innovativa butikskoncept. Känns verkligen kul att se att ”framtidens retail” är här, lösningarna som förenklar tillvaron, användarvänligt och transparent. Att mötas av personal som älskar att berätta,...

Förtrollad Jul i New York City

  Låt dig inspireras av storechecking och intervjuer runt Visual Merchandising (VM) i NYC med fokus på julen i USA, på Macys och Forever21. Videon innehåller intervjuer av Anne Hesselgren och Katrine Wallberg med: Jess Person, frilans VM manager och...

Pin It on Pinterest

Share This