Årets Kreativa Kundupplevelse – Nytt pris på Modegalan 2018

Kom är stolt sponsor av årets nya pris på Modegalan 2018. Kundupplevelsen behöver komma i fokus och Customer Journey är viktigare än någonsin för att skapa engagemang, att leverera upplevelser och förstärka ditt varumärke.

Vikten av att vara ett kreativt företag är större än någonsin där den fysiska butiken skall vara en kreativ destination allt från service, sortiment , kommunikation, visual merchandising och inredning koncept .

Ta chansen att nominera hos habit på http://www.habitmodegalan.se

Skyltfönster 2018 Pre-fall Bibliotekstan

Supernyfikna på hösten! Förra veckan spanande vi in  Biblioteksstan och butikernas skyltfönster, i förhoppning om att få inspiration till hösten. Väl nere kunde vi konstatera att de klassiskt brända tonerna mot brunt står sig starkt även denna höst, med färgstarka...

Miami Vibe – behind the scenes

Se hur vårt skyltfönster Miami Vibe, stegvis byggdes upp med foliering på våra föster, fasaden och marken utanför. På Grevturegatan 46 hittar ni vårt härliga, galna och färgglada sommarfönster med inspiration från South Miami Beach's sköna Art Deco områden. Läs mer om...

Förtrollad Jul i New York City

  Låt dig inspireras av storechecking och intervjuer runt Visual Merchandising (VM) i NYC med fokus på julen i USA, på Macys och Forever21. Videon innehåller intervjuer av Anne Hesselgren och Katrine Wallberg med: Jess Person, frilans VM manager och...

Paper Stories på Östasiatiska Museet

Östasiatiska Museet - Paper Stories 23.02.2018-03.06.2018, inträde, gratis. Har ni vägarna förbi Stockholm så rekommenderar vi er att besöka Östasiatiska Museet. Fram till den 3e juni har de utställningen Paper Stories som handlar om papprets historia, teknik och...

Pin It on Pinterest

Share This