Årets Kreativa Kundupplevelse – Nytt pris på Modegalan 2018

Kom är stolt sponsor av årets nya pris på Modegalan 2018. Kundupplevelsen behöver komma i fokus och Customer Journey är viktigare än någonsin för att skapa engagemang, att leverera upplevelser och förstärka ditt varumärke.

Vikten av att vara ett kreativt företag är större än någonsin där den fysiska butiken skall vara en kreativ destination allt från service, sortiment , kommunikation, visual merchandising och inredning koncept .

Ta chansen att nominera hos habit på http://www.habitmodegalan.se

Trender från EuroShop & Christmas World, 2017

 Skyltdockorna En tydlig trend i skyltdocksvärlden är mixen av materialer. Vissa delar i glasfiber mixat med textiler och mönster. Rörlighet med ledade armar och knän men även i midjor och ben. Teknik för att få fram costum made positioner hittar nya vägar i 3D...

Förtrollad Jul i New York City

  Låt dig inspireras av storechecking och intervjuer runt Visual Merchandising (VM) i NYC med fokus på julen i USA, på Macys och Forever21. Videon innehåller intervjuer av Anne Hesselgren och Katrine Wallberg med: Jess Person, frilans VM manager och...

STORY i NYC inspirerar & engagerar

STORY - 144 10th Ave, New York, NY 10011, USA Den nya detaljhandeln kräver exceptionell kundupplevelse och en fullständig förståelse för hur du kan engagera, uppmärksamma och inspirera dina kunder att besöka just din butik samt få dem att återkomma. Vi har nyfiket...

Finalisterna, Årets Kreativa Kundupplevelse 2018

Årets Kreativa Kundupplevelse – Här är finalisterna Den 1 November är det dax för Modegalan 2018, Kom är stolt sponsor av årets nya pris för Kreativa Kundupplevelse. Kundupplevelsen behöver komma i fokus och Customer Journey är viktigare än någonsin för att skapa...

Pin It on Pinterest

Share This