Årets Kreativa Kundupplevelse – Nytt pris på Modegalan 2018

Kom är stolt sponsor av årets nya pris på Modegalan 2018. Kundupplevelsen behöver komma i fokus och Customer Journey är viktigare än någonsin för att skapa engagemang, att leverera upplevelser och förstärka ditt varumärke.

Vikten av att vara ett kreativt företag är större än någonsin där den fysiska butiken skall vara en kreativ destination allt från service, sortiment , kommunikation, visual merchandising och inredning koncept .

Ta chansen att nominera hos habit på http://www.habitmodegalan.se

7 Inspirerande Visual Merchandising Tips

Med visual merchandising finns det ett nödvändigt behov att överraska och inspirera kunder. Det finns välkända grunder som är nödvändiga för visual merchandising - till exempel visuella teman, grupperingar och färger. Men för att merchandising ska bli riktigt...

Höstnyheter butikskoncept

Har spanat in och besökt några nyöppnade butiker med spännande och innovativa butikskoncept. Känns verkligen kul att se att ”framtidens retail” är här, lösningarna som förenklar tillvaron, användarvänligt och transparent. Att mötas av personal som älskar att berätta,...

STORY i NYC inspirerar & engagerar

STORY - 144 10th Ave, New York, NY 10011, USA Den nya detaljhandeln kräver exceptionell kundupplevelse och en fullständig förståelse för hur du kan engagera, uppmärksamma och inspirera dina kunder att besöka just din butik samt få dem att återkomma. Vi har nyfiket...

Storechecks in Paris, 2017

Storecheck of the latest trends in Paris, how to create an inspiring Customer Journey where Visual Merchadsing can convert visistors to buyers and increase sales. Featuring interview with Hélène Lafourcade at Good2Know on trends as well as with Stephanie Lacroix at...

Pin It on Pinterest

Share This